L’Enric Masip és un exjugador d’handbol de Barcelona que va ser considerat com un dels millors jugadors espanyols de totes les èpoques.
Va néixer a Barcelona l’1 de setembre de 1960, és a dir, actualment té cinquanta-dos anys i el seu debut va ser el 27 de juny de 1989 amb dinou anys.
Durant quasi tota la seva carrera professional va jugar al F.C. Barcelona on ocupava la posició de demarcació de central. Va ser internacional absolut i capità d’Espanya i va participar en els Jocs Olímpics, a sis Mundials i a tres Europeus.
La trajectòria d’Enric Masip es va iniciar com a jugador a les categories inferiors de l’equip d’Handbol Granollers on va ser un dels millors jugadors centrals de la Lliga ASOBAL. A 1990 va entrar al F.C. Barcelona i va ser titular i capità de l’equip Dream Team, el qual va aconseguir tots els títols espanyols del sector de l’handbol Espanyol.
L’any 2004 es va retirar com a jugador actiu i més endavant, a 2013 va començar a ser el responsable de la Fundació F.C. Barcelona. A més, també era secretari tècnic de la secció d’handbol.
Actualment, està casat amb una dona i té tres fills, ell mateix descriu a la seva família com una família guapíssima de postal. El seu fill Eric Masip, és actor de cine i televisió que es va fer conegut per la seva interpretació a la sèrie Veneno.
Si vols saber més sobre l’Enric Masip, fes clic en aquest enllaç. Si vols llegir altres articles, fes clic aquí.