La comunicadora, Míriam Riau, que ja era mare d’una nena, ha donat la benvinguda a un nou membre de la família amb un missatge ple de tendresa: “Unes noves passes il·luminen el nostre camí. Gràcies per escollir-nos. Ens sentim afortunats amb tu.” El petit ha arribat omplint-los d’alegria i amor.
Aquest emotiu moment coincideix amb una altra notícia destacada: el proper dissabte 5 de juliol TV3 emetrà la tradicional cantada d’havaneres de Calella de Palafrugell, en substitució del programa Col·lapse. L’edició d’enguany arriba envoltada de controvèrsia per la decisió de deixar fora del repertori El meu avi, una cançó emblemàtica que, per primer cop en cinquanta anys, no tancarà l’acte. Això no impedeix, però, que el públic la pugui entonar de manera espontània com a mostra de protesta o nostàlgia.
Figures com Albert Pla han criticat obertament aquesta peça i les havaneres en general, qüestionant-ne l’origen i el contingut. Pla, però, no serà present a la cita, com tampoc hi serà Míriam Riau, qui fa dos anys en va ser la conductora.
La Míriam, que hem pogut veure recentment al Tot es mou i al Onze dels divendres, també participa mensualment en el pòdcast musical Caps de cartell. A més de la seva carrera mediàtica, destaca per l’amor que professa a la seva família. En una entrevista al Club Súper 3, es definia com una mare pacient, potser massa conciliadora, i amb un gran sentit de l’humor, tot i que a casa no sempre li deixen ballar perquè fa “vergonyeta” a la seva filla de sis anys.
Recentment, ha compartit a les xarxes socials la dolça notícia del naixement del seu segon fill amb un text ple de sentiment i una imatge dels petitons peus del nadó:
“Des de fa uns dies, unes noves passes il·luminen el nostre camí i ens encisen a cada batec. Benvingut, fill. Hem estat beneïts amb tu. Que l’experiència que ens ha donat la vida t’ajudi a fer florir la persona que has vingut a ser. Gràcies per escollir-nos. (Les nits ens les tens una mica trasbalsades, però això ja ho parlarem amb calma…)”.
