Aquest estiu estem gaudint de la cançó Llums de mitjanit, la banda sonora de la programació de TV3 i Catalunya Ràdio per als propers mesos. La música la posen enguany Miki Núñez i Mariona Escoda, la recent guanyadora de la primera edició del concurs Eufòria.
La cançó l’ha escrit el mateix Miki, conjuntament amb l’Àlex Pérez, la Sara Roy i en Jordi Pinyot, mentre que la producció és d’en Roger Rodés.
Els dos artistes del programa de talent musical que ha arrasat amb rècords d’audiència la van estrenar durant la darrera gala. A més se sentir-la coma cançó la pots escoltar a les plataformes d’streaming i gaudir-la tantes vegades com et vingui de gust.
Llums de mitjanit és el relleu a No sé com t’ho fas d’Els Amics de les Arts, la cançó de l’estiu 2021.
Campanya estiuenca Imagina!
La imatge del vídeo de la cançó segueix l’estil de la campanya d’aquest estiu, Imagina!, un brindis per la imaginació, per crear realitats que surtin de la monotonia. La imaginació com a motor de la creativitat, vinculada al color i l’alegria que s’associen de manera natural a l’estiu.
Amb aquesta cançó animada i alegre, i després de dos anys de pandèmia, la campanya d’estiu dels mitjans públics catalans convida a despertar, sorprendre i trencar la monotonia amb un missatge 100% inspirador, carregat d’energia i optimisme.