A partir de demà divendres, 30 de setembre comença la festa major de l’Eixample Esquerre de Barcelona, que es perllongarà fins el diumenge, 9 d’octubre. Com és tradició, un gran nombre d’entitats i associacions en aquest barri del districte de l’Eixample s’impliquen activament en la seva festa gran anyal i hi organitzen una munió d’activitats aptes per a tots els gustos i per a totes les edats.
La festa comença demà a les 8,15h del matí amb un recorregut bicibus, en la que els nens i les seves famílies fan una ruta en bici per anar a l’escola des de la plaça Conxa Pérez, passant per la plaça Letamendi i arribant a Entença.
Per la tarda, a les 18,30h, es donarà inici de la festa major amb el pregó inaugural a càrrec de Brigitta Lamoure als Jardins de Rosa Deulofeu. En aquest espai, seguidament, hi haurà un concert folk amb el grup Soca-rel.
La música també serà protagonista en altres actes com el tribut a l’Elvis Presley que es farà el dia 1 d’octubre a les 17h als mateixos jardins. El mateix dia, de 20 a 02h, hi haurà nit jove amb concerts i barra a preus populars a l’Avinguda de Roma, entre Calàbria i Viladomat.
Durant tots els dies de festa major, estarà vigent la ruta gastronòmica De plat i tapa, per degustar les especialitats dels bars i restaurants del barri.
Pels més petits de la casa hi haurà forces activitats, entre les que destaca la festa de l’escuma a l’escola IPSE el dissabte 1 d’octubre a les 18,30h. Però també els jocs de fusta en format gegant que tindran lloc demà de 16,30-19h als Jardins Ermessenda de Carcassona.
Pots consultar tot el programa de festes clicant a la imatge: